Termékek Menü
0
50 000 Ft feletti megrendelésnél NINCS szállítási díj

Rólunk

 

Bemutatótermünket az udvarban, rögtön balra találja.

 

Ha gravírozható ajándéktárgyakat keres vagy éppen gravíroztatni szeretne akkor jó helyen jár.

Nekünk ez a specialitásunk, ezt csináljuk már több mint 22 éve. 

Választékunkban megtalálja a saját gyári import ajándékokat és hazai beszállítók termékeit is.  

 

Fontos:

a helyszíni készpénzes és kártyás fizetés nem lehetséges, az átutaláshoz számítógépet biztosítunk!

 

Cégünk bemutatóterme:

  Budapest, XI., Nándorfejérvári út 31-ben.

 

 Nyitva tartás   H - Cs: 8 - 16.30 - ig

                      Péntek: 8 - 16,30 - ig

                      Hétvégén: zárva 

A pénztár 16 óráig van nyitva.

Telefonon 7.30 - 17 óráig vagyunk elérhetőek.

.

Vevőinket kérdeztem és Ők ... 

"Üdvözlöm,

Névjegykártyatartót szerettem volna vásárolni olyan helyen ahol gravírozzák is. Google keresővel találtam az oldalukra, ahol meg is rendeltem a tartót. Rendeléssel ill. a kommunikációval is teljes mértékben meg vagyok elégedve. Szép volt a gravírozás is. Köszönöm szépen,


Tisztelettel: Kuzsella Tamás"

2017,01,17

Kedves Dominika!

 
Elnézést, hogy nem jelentkeztem előbb.
 
A terméket természetesen időben megkaptam, a gravírozás minőségével és a termékkel is meg vagyok elégedve.
És az ajándékozottak is nagyon örültek.
 
Nagyon köszönöm a jó munkát.
 
Sikeres új évet kívánok Önöknek!
 
Üdvözlettel:
Szegfi Kata
 

"Tisztelt Cím!

 

Köszönöm szépen a terméket és a gravírozást, mindkettő elnyerte a tetszésemet. A kérdéseikre is válaszolok.

1. Internetes kereső alapján találtam meg Önöket, elsősorban a termék miatt kerestem, autós alakú kulcstartó után nézegettem.

2. Önöknél volt raktáron a kinézett termék és hogy a gravírozással egyben kérhettem, az külön öröm volt és természetesen kényelmes is.

3. A termék nagyon szép, sokkal kidolgozottabb, mint vártam, tehát tetszik és a gravírozás is precíz, szép munka.

4. A rendeléskori szinte rögtöni automatikus visszajelzés megnyugtató, és hogy a gravírozás előtt meg lehet nézni, ki lehet próbálni a weboldalon a betűtípusok szerinti írást, nagyon sokat segíti a választást. A gravírozás elkészültének várható idejét is jelezték, ennek is nagyon örültem, pontos és korrekt, vevőközpontú hozzáállásnak tartom. A jelzett időpontot meg is tartották, és a postázás, kézbesítés is pontosan, rendben megtörtént, amit végigkövethettem, számíthattam rá.

5. Ajándék, kedvezmény nélkül is ajánlom Önöket és a termékeiket, ha az ismerőseim, családtagjaim hasonló termékeket keresnek.

6. Hozzájárulok a véleményem közzétételéhez. (Szilvia, Tata)"

2016,08,07

 

Tisztelt Dukai Gàbor!

Nagyon szèpen köszönöm h teljesitettèk rendelèsemet. Megvagyok elègedve a kulcstartoval ès a gravirozassal is. Teljesen olyan lett ahogy szerettem volna h kinèzzen. Megvagyok Önökkel elegedve.
Mègegyszer köszönöm
Sok sikert kivanok tovabbra is.

Tisztelettel:
Kiss Dominika

 
2016. nov. 13. 13:52 
 
 

"Kedves Dukai Gábor Ügyvezető Úr!

Ezúton küldöm vásárlási visszajelzésem.

 

  1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt  tőlünk, gravíroztunk Önnek?)

A Google keresőjében a „plakett gravírozás” szavakra kereséssel találtam az Önök webáruházát.

 

     2, Miért minket választott?

Azért az Önök webshopja mellett döntöttem, mert a honlap könnyen kezelhető, és részletes tájékoztatást ad mind a termékekről, mind a vásárlási, és szállítási adatokról.

 

     3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?

A megrendelt termékekkel maximálisan meg vagyok elégedve; szép, igényes munkákat kaptam, nagyon gyors szállítással.

 

     4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?

A rendelés kezelése kapcsán különösebb észrevételem nincs.

 

     5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?

Valamilyen előny, kedvezmény, ajándék nélkül is szívesen fogom az Önök webáruházát ajánlani.

 

      6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?

     (csak az Ön nevét és települését írnánk ki)

A zárójelben foglalt feltételekkel, természetesen.

 

Üdvözlettel,

Jámbor Adrienn Kazincbarcika"

2016 augusztus 10.

 

"Kedves Varga Bea!

 

A feladott csomagot – annak rendje-módja szerint – megkaptam, minden rendben volt vele. A rúzstartók nagyon helyesek, bizonyára nagy örömet fok okozni kislány unokáimnak (köztük 3 éves is van, aki imádja az én rúzsomat is!), ezért örülök, hogy ráleltem Önöknél. Annak pedig külön örülök, hogy mennyire kedvesek, szolgálatkészek voltak Önök. Mindent köszönök!

Üdvözlettel, és (kicsit talán még korán, de) boldog karácsonyt kívánva:                                       Nagy Lászlóné"

 2015,11,28

 

 

 1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt  tőlünk, gravíroztunk Önnek?)
- Már régebben is vásároltam Önöknél. 
 
     2, Miért minket választott?
 -Szép gravírozási munka, korrekt áron, széles ajándékpaletta, közel van a munkahelyemhez
 
     3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
 - Igen, teljesen meg vagyok elégedve. 
 
     4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
- Teljesen követhető. 
 
     5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
- Ajánlom Önöket, mindenfajta további előny nélkül is. 
 
      6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
     (csak az Ön nevét és települését írnánk ki)

 - Igen, de csak keresztnévvel.

 

Zsuzsanna, Budapest - 2015, 09,12 

 

 

"Tisztelt Dukai Gábor!

 

A válaszaim:

 

  1. Már korábban is gravíroztattam Önöknél, akkor elégedett voltam, így nem volt kérdés, hogy újra Önöket választom.
  2. Első alkalommal az interneten kerestem rá a lézer gravírozásra, így találtam meg Önöket. Közrejátszott az is a döntésemben, hogy a szomszédos kerületben dolgozom, így nem kellett nagy kitérőt tennem. Második alkalommal az első alkalom tapasztalatai vezettek Önökhöz.
  3. Azt kaptam, amit vártam! J Sőt most már a halványabb gravírozást is választhattam, ami még jobb, mint a korábbi sötét tónusú.
  4. Amikor elküldtem a logót e-mailben , nem kaptam visszajelzést, hogy megfelelő-e a küldött fájl. Jobb lenne, ha mindenképpen érkezne visszajelzés, akkor is, ha minden rendben.
  5. Nem kell az ajánlásért semmilyen ajándék, a minőségi munka éppen elég! ;) Ha valaki lézeres gravírozást keres, ezután is Önöket fogom ajánlani, ahogy eddig is tettem. J
  6. Amennyiben használható a véleményem, természetesen hozzájárulok azok közléséhez.

 

Üdvözlettel:

Horváth Péter

Szendehely" 2015. 06. 26.

  

 

"Visszajelzést kérő levelükre küldöm:
1. A Google-kereső segítségével találtam Önökre
2. Azért Önöket választottam, mert itt volt a legmegfelelőbb az ár-érték arány, itt találtam megfelelő ajándékot, és volt lehetőség Pick-Pack pontra szállíttatni.
3. Az elvégzett gravírozással és a kész termékkel nagyon elégedett vagyok.
4. A felmerülő kérdéseimre készséges válaszokat kaptam az ügyfélszolgálaton, ahol nagyon kedvesek és segítőkészek voltak.
5. Már tovább is ajánlottam Önöket.
6. A vásárlói véleményemet felhasználhatják.
Üdvözlettel:
Mészáros Éva" Kapuvár 2015.07.20

  

Date: 2015.06.25. 18:17:58 "  Kedves Bea!

 
Ma megérkezett  cigarettatárca. Gyönyörű lett, ilyennek képzeltem el! Nagyon szépen köszönöm!
 
Szeretném még egyszer megköszönni segítőkészségét. Cégüket biztosan ajánlani fogom, ha módomban áll, mert nagyon megbízhatóak, precízen, pontosan dolgoznak és szállítanak.
 
Üdvözlettel,
 

                                             Somogyi Judit "

- "Tisztelt MD Line!

Ugy hallottam Önökről, a neten utána néztem és nagyon jó áraik keltették fel a figyelmem. 
Megkaptam időre a rendelt árút amivel teljes mértékben meg vagyok elégedve, igy szívesen ajánlom másoknak is Önöket.
Üdv. Tyukodiné W. Renáta" Vecsés 2015.05.31. 
 
 
  
 
 - "     1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt  tőlünk, gravíroztunk Önnek?)
 
  A  Google kereső  segítségével  kerestem  gravírozható  tollakat, és  gravírozó szolgáltatást. 

 

     2, Miért minket választott?

Szimpatikus, jól  felépített  a  honlap, korrekt  tájékoztatás, Pick-Pack  pont szállítás, vevőbarát  árak  segítettek  a  jó  döntésben. 

     3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?

 
Eddig  már  kétszer  rendeltem, és  nem  bántam  meg!  Nagyon  jó  az  Ügyfélszolgálatuk is,
világos, egyenes  gyors  tájékoztatással.  Maximálisan  meg  vagyok  elégedve  az  MD Line  szolgáltatásával, amit  szívesen  ajánlok  mindenkinek.   Egy  szép, névre szóló  gravírozott  toll  egyszerre  lehet  dísz, szép  emlék, és  használati  tárgy  is:  ezért  is  rendeltem  mindig  három  darabot!   

 

     4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?

Gyorsaság, korrektség, egyenesség, pontosság. 

     5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?

 
    Igen. 

 

      6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?

     (csak az Ön nevét és települését írnánk ki)

 
...  Ha  használhatónak  Látja:  Igen.
 
  További  jó  munkát, és  sok  sikert  kívánok!
 
  Szeretettel &  tisztelettel:  Kovács   Zsolt" Halásztelek 2015.04.26 
 
 
 
 
 
 
- "  Tisztelt Nemes Hajnalka!

 

   Először is szeretném megköszönni a bizalmát, hogy rendelést adott le webáruházunkban.

 

   Munkatársaimmal - ahogy az elmúlt húsz évben is - folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink és leendő ügyfeleink elégedettek legyenek.

   Kérem segítse munkánkat a következő 6 kérdés megválaszolásával!

 

     1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt  tőlünk, gravíroztunk Önnek?)

Interneten, a google segítségével

 

     2, Miért minket választott?

 Vonzó volt a kínálat és az árak.

     3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?

 Igen, teljes mértékben.

     4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?

 Korrekt volt.

     5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?

 Igen, nyugodt szívvel.

      6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?

     (csak az Ön nevét és települését írnánk ki)

 Igen."

 Nemes Hajnalka Budapest  2015.04.27.

 

-"      1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt  tőlünk, gravíroztunk Önnek?)

Gravíroztatható terméket kerestem, így keresőn keresztül jutattam Önökhöz,

 

     2, Miért minket választott?

 Fontos volt a termékminősége, valamint a határidő gyorsasága, átvételi lehetőség rugalmassága.

     3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?

 Maximálisan elégedett vagyok a termékkel, pont most kaptam meg, teljesen az amire számítottam.

     4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?

 Rugalmasak, gyorsak, segítőkészek.

     5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?

 Ajánlani tudom azoknak, akik nem a bóbli termékeket keresik, hanem az ár mellett a minőség is fontos nekik. A Gravírozás minősége is tökéletes.

      6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?

     (csak az Ön nevét és települését írnánk ki)

 Hozzájárulok."

Magyar Éva 2015.07.27. Budapest

 
 
 
 
- "Tisztelt Dukai Gábor!

köszönöm levelét és első sorban a szolgáltatásukat!
Válaszok a kérdéseire:
 Google, lézergravírozást kerestem, majd a weboldalukon a technológiai leírás alapján döntöttem. A kész termék tetszik, nagyszerű ajándék lett. Kissé nehézkes volt a kép küldés, ha esetleg a későbbiek folyamán ezen tudnak változtatni, hogy a weboldalukról is lehessen képet feltölteni, és ne külön emailben kelljen csatolni, akkor szerintem sokat fog jelenteni jövőbeli ügyfeleiknek is. Facabook-on megosztottam az önökkel készített terméket és mellékeltem a weblapjuk elérhetőségét. 

Nem szeretném, h nevem felkerüljön, ha maradhatok névtelen, akkor örülnék, ha ezt a levelet véleményként kiraknák a weboldalukra.
 
Köszönöm a munkájukat, remélhetőleg lesz még hasonló kapcsolat.

Tisztelettel:" XY Szalapa. 2015.03.20
 
 
 
 
 
- "Szép Napot!
Igen a google.hu-ra beirtam,hogy ajándék,ami gravirozható és ott találtam magukra/rátok
Megtetszett
Igen azt az ajándékot kaptam,amit rendeltem,csak egy kis probléma volt,mert elirták az összeget,de az is rendezödött szerencsére!!!!
Amikor hivtam magukat/titeket mindig segitökészek voltak a munkatársai
Igen,szoltam már rola pár ismerösömnek,hogy mit rendeltem."
 
Farkas Andrea"  Budapest 2015.03.27
 
 
 
 
 
- "1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt  tőlünk, gravíroztunk Önnek?)

 A google keresőbe beírtam a terméket.

     2, Miért minket választott?

 Mert Önöknél volt egyedül olyan termék amire szükségem volt és az áraik megfelelőek.

     3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?

 Tökéletesen elégedett vagyok. Azóta már ismét rendeltem és kollégáimnak is ajánlottam Önöket.

     4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?

 Nagyon kedves a kolléganő és maximálisan a segítségemre volt.

     5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?

 Már megtörtént.

      6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?

Igen, ha az elérhetőségeim nem látszanak.

 

Üdvözlettel:

Rónai Zita" Budapest 2015,03.20
 
 
 
 
 
 
- "    1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt  tőlünk, gravíroztunk Önnek?)

 
Beírtam a Google keresőbe, hogy táskaakasztó.
 
 
     2, Miért minket választott?
 
Önöknél találtam meg a megfelelő táskaakasztót a megfelelő áron.
 
     3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
 
Teljes mértékben elégedett voltam vele.
 
     4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
 
Gyors, precíz, lényegretörő.
 
     5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
 
Ha módom lesz rá, természetesen ajánlani fogom önöket.
 
      6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
     (csak az Ön nevét és települését írnánk ki)

Hozzájárulok.

Üdvözlettel / Best regards
ILLÉS Csaba" Budapest

2015.03.13.

 

 

-  "Tisztelt Dukai Gábor! 

Én eddig még egyszer rendeltem Önöktől, de maximálisan meg voltam elégedve, gyorsan és rendben ment minden! Folyamatosan figyelem a hírlevelüket és biztosan lesz még olyan alkalom amikor fogok rendelni!További jó munkát kívánok Önöknek!

Tisztelettel Kötelesné Szűcs Andrea 

Ui: Szerintem lehet e-mail-ben is véleményt kutatni! :-)"

 

 

  - "Már vásároltam önöknél, és nagyon meg voltam elégedve !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A visszaigazoláson vettem észre, hogy nem jó jelöltem be az átvételt. Gyorsan írtam egy e-mailt, hogy postán szeretném átvenni a megrendelt árut. Következő nap csengetett a postás, a cigarettatartót tartalmazó levéllel a kezében.Csak mindenkinek ajánlani tudom Önöket, gyorsak és pontosak voltak!!!!!!!

Üdvözlettel : Tótáné Kovács Éva"

 

 

  -  "Meg voltam elégedve a szolgáltatással. Alighogy elküldtem e-mailben a megrendelést, egy hölgy visszahívott  a megrendelés egyeztetése miatt. Ahogy ígérték, időben teljesítették a megrendelésemet és  persze a minőséggel sem volt gondom. 

Köszönettel

Ugrainé"

.

 

 

-  "Tisztelt Dukai Gábor Úr!!

Én már régi vásárlójuk vagyok, előzőleg is amikor más vállalkozásom volt a szüleim is Önöknél vásároltak és maximálisan meg voltunk elégedve a kiszolgálással és az áruval is, annak ellenére hogy elég kis tételeket tudtunk vásárolni. Gyors megbízható partnert ismerhettem meg Önökben. Ha valami nem volt raktáron felhívtak és megbeszéltük mivel helyttesíthetjük.
Én maximálisan meg vagyok elégedve  és úgy érzem a kis vevő is ugyanolyan fontos Önöknek, mint a nagy. 
Számomra az is fontos lenne hogy Önök hogy vannak megelégeve velünk, mint vásárlókkal?
Munkájukhoz további sok sikert és jó egészséget kívánok:
Turcsik Erika Bácsalmásról."
.
.
Sent: Tuesday, September 28, 2010 4:31 PM
Subject: Re: Kinek van igaza?
 
"T. Dukai Gábor!
 
Szerény véleményem szerint, jelenleg ma Magyarországon az ajándéktárgyak és azok között is az olcsóbbak azok amelyek a vásárlóérőt mozgatják, ösztönzik egy-egy toll, vagy öngyújtó vásárlására....  és itt jön képbe az MD Line valószínűleg az egyik hanem az egyetlen olyan cég ahol valóban arra törekednek, hogy az árakat lent tartsák ill. folyamatosan bővitik áruválasztékukat, valamint profi módon és tökéletes minőségben emblémáznak, gravíroznak! Kiszolgálás ár/érték arány 10/10!!  Talán már nem is lehet fokozni! Gratulálok és örülök, hogy a partnereik között tudhatom magamat!"

 
 - "Tisztelt Dukai Gábor! 
Nekem nem jelent problémát e-mailen keresztül véleményt nyilvánítanom. Úgy gondolom, az őszinteség minden kommunikációs csatornán keresztül adott lehetőség. Az Önök munkáját értékelve az én véleményem nem sokat nyom a latban, mivel ritkán vagyunk kapcsolatban. Az eddigi tapasztalataink alapján azonban korrekt és segítőkész partneri kapcsolatot nyújtottak. 
üdvözlettel: Péterné Csabák Erzsébet

GravoBraille Kft."

 

Az "árukereső" portálon vásárlók véleménye:

91 vélemény alapján
  80
  7
  2
  2
  0

Gravírozható ajándékok - Lézergravírozás (MD Line Kft.)

Alapítás éve: 1995
Cím: 1116 Budapest, Nándorfejérvári út 31. "A" lépcsőház földszint
Web: http://www.mdline.hu
Facebook: http://www.facebook.com/#!/MDLine
Email: mdline@mdline.hu
Tel.: (06-1) 382-0001
Fax: (06-1) 382-0002

VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT

Értékelés   % 91
    87.9 % 80
    7.7 % 7
    2.2 % 2
    2.2 % 2
    0 % 0
 
VÉLEMÉNYEK HAVI BONTÁSBAN
Hónap Értékelés Pontszám Vélemény
2012 november   4.5 2
2012 október   5 7
2012 szeptember   3.5 2
2012 augusztus   5 1
2012 július   5 5
 

Összes vélemény

Rendezés: 
6 napja
A bolt vásárlója
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Gyors kapcsolatfelvétel és pontos egyeztetés jelelmzi a boltot, ugyanakkor lassabb a kiszállítás. A csomagolás minősége megfelelő, nem sérült a termék a szállítás során.
Amiért tőlük vásároltam:

A széles termék választék miatt

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Látványterv küldésének lehetőségét, hiányoltam.

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (3 napja)
Tisztelt Vásárlónk! Köszönöm hozzászólását, amire a következő választ küldöm. A kiszállítást minden esetben egyeztetjük a megrendelést követően, ez mindig a munkáink ismeretében történik, illetve amennyire csak lehet figyelembe vesszük az Önök érdekeit, kívánságait. Látványterv küldésének semmi akadálya, azt többen megteszik e-mail-ben. Megértését ezúton is köszönöm. Üdvözlettel: Dukai Gábor
1 hete
A bolt vásárlója
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Gyors, pontos. Megfelelő tájékoztatás kaptam minden mozzanatról és extra gyorsan megjött a termék. Profi!
Amiért tőlük vásároltam:

Jó ár/éték miatt.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Így jó!

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (1 hete)
Miért máshol ez nem így van? :) Nagyon köszönjük!
4 hete
Gábriel
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Nagyon jó tapasztalataim voltak minden téren. Az ügyfélszolgálat kedves (nagyon kellemes hangú hölggyel beszéltem: )) és minden segítséget megadott az egyéni megrendelésemhez, hogy olyan legyen amilyennek szeretném.
A boltról: kicsit eldugott helyen van (nincs figyelemfelkeltő, reklám vagy cégtábla) nincs igazi bolt "feeling-je"

Összességében a célomat (amit akartam) elértem!
Amiért tőlük vásároltam:

Földrajzi elhelyezkedés, ár, szolgáltatás miatt.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

A megrendelés során csak jó tapasztalataim voltak az ügyfélszolgálat segítségének köszönhetően. :) 
A gravírozási szolgáltatást jobban előtérbe helyezném az interneten. 
(A gravírozás megtervezése és virtuális megtekintése a terméken)

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (2 hete)
Kedves Gábriel! Köszönöm véleményét. Kellemes hétvégét kívánok! Üdvözlettel: Dukai Gábor
1 hónapja
 
A bolt vásárlója
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Az első termék amiből rendelni szerettem volna, csak 2db volt raktáron (nekem 5db-ra lett volna szükségem. A második terméknél szintén ez volt a helyzet. Majd telefon beszéltem az ügyfélszolgálatos hölggyel, és ő ajánlotta a megvásárolt termékeket. Mivel ez szett volt, nem darabtermék, sokkal jobban belepasszolt az elképzeléseimbe, így ez volt e lehető legjobb ajánlat. Köszönöm.
Amiért tőlük vásároltam:

Ár-érték arány a legoptimálisabb volt

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Nagyobb készlet egyes termékekből

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (1 hónapja)
Kedves Vásárlónk! Sajnos a raktárkészlet valóban igen változó, bár ez részben azt is jelenti, hogy fogynak a termékek. Hogy lehetni több az áru, ez igaz, de tudja a piszkos anyagiak miatt nekünk is korlátozottak a lehetőségeink. Azért dolgozunk, hogy ez megváltozzon. Örülök, hogy sikerült segíteni Önnek a választásban! Kérem ajánljon minket barátainak, ismerőseinek. Üdvözlettel: Dukai Gábor
1 hónapja
A bolt vásárlója
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
korrekt üzletet kötöttünk
Amiért tőlük vásároltam:

megfelelő árut találtam megfelelő áron

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

nem tudok válaszolni

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (1 hónapja)
Kedves Vásárlónk! Hasonlóan röviden reagálnék. Köszönjük, örülök, hogy minden rendben volt, remélem találkozunk még. Üdvözlettel: Dukai Gábor
1 hónapja
Bobrovácz Ildikó
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Hétvégi napon adtam le a megrendelésem, hétfőn már egyeztettek velem a termékkel kapcsolatosan. Kérdésemre, kérésemre egyértelmű választ kaptam. A bolt ügyfélszolgálatával és szolgáltatásával teljes mértékben elégedett vagyok. A megrendelt termék postázása illetve átvétele is gyors zökkenőmentesen zajlott. Továbbra is eredményes, sikeres munkát kívánok a bolt minden dolgozójának.
Amiért tőlük vásároltam:

Számomra színvonalas, könnyen áttekinthető terméklistával rendelkeznek.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Először rendeltem és ha szükségem lesz biztos, hogy a MD Line Kft. -nek fogom a következő megrendelésem is leadni. Pontos, precíz megbízható munkát adtak ki a kezükből.

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (1 hónapja)
Kedves Ildikó! Nagyon örülök, hogy ilyen jó véleménnyel van rólunk. Köszönjük vásárlását, ha pedig legközelebb is jön az egyszerűen remek. Visszavárjuk! Üdvözlettel: Dukai Gábor és csapata
1 hónapja
A bolt vásárlója
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Mindennel elégedett voltam.
Amiért tőlük vásároltam:

Itt találtam megfelelő, elegáns ajándékot.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Szerintem, (így egy rendelés alapján) rendben volt minden.

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (1 hónapja)
Kedves Ismeretlen! Köszönöm visszajelzését, remélem az "egy rendelés" még változni fog és újra segíthetünk! Üdvözlettel: Dukai Gábor az MD Line Kft. ügyvezetője
1 hónapja
A bolt vásárlója
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Gyors, pontos megbízható eladó! Mindenkinek ajánlom!
Amiért tőlük vásároltam:

A kedvező árfekvés miatt!

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Véleményem szerint nagyon jó így, ahogy van!

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (1 hónapja)
Kedves Emil! Köszönöm hozzászólását. Örülök, hogy segíthettünk, ez a dolgunk! Remélem hamarosan újra "találkozunk". Szép hétvégét kívánok! Üdvözlettel az MD Line csapata nevében: Dukai Gábor
2 hónapja
A bolt vásárlója
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
ok
Amiért tőlük vásároltam:

Az árak miatt

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

A kiszállítás időpontjáról való értesítésről

Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
MD Line Kft. (2 hónapja)
Kedves Viszonteladónk. Sajsálattal olvastam hozzászólását. Erre szeretnék reagálni. Először is nem igazán értem, hogy miért ezen a fórumon irta le véleményét amikor már nem először vásárolt nálunk.(jelenleg is van rendelése). Másodszor, a véleménye sajnos elég egyoldalú. Ezért szeretnék néhány dolgot pontosítani azok miatt akik ezek a vélemények alapján alkotnak véleményt cégünkről. Ön, kedves Edit rendelését vasárnap adta le (08,26) amit ezúton is köszönünk. Kolléganőm minden beérkezésre telefonon is szokott reagálni. Hétfőn (08,27) a megadott mobilszámon kereste Önöket és mivel nem sikerült elérni senkit ezért levelet írt. Az e-mail 08.27-én 13 óra 59 perckor ment el, azzal a szöveggel, hogy "Köszönjük megrendelését a csomagot a mai napon postázzuk." Az hogy ez Önnek kevés volt arra igazán csak egy kérdés jut eszembe. Mit kellett volna még tennünk? Tudom, hogy ez itt most egy "költői" kérdés, nem is várok rá választ. Egyszerűen csak a korrekt tájékoztatás miatt tettem. Üdvözlettel: Dukai Gábor ügyvezető