Rólunk
Bemutatótermünket az udvarban, rögtön balra az első ajtónál találja.
Ha gravírozható ajándéktárgyakat keres vagy éppen gravíroztatni szeretne akkor jó helyen jár.
Nekünk ez a specialitásunk, ezt csináljuk már 1995 óta.
Választékunkban megtalálja a saját gyári import ajándékokat és hazai beszállítók termékeit is.
Fontos:
A helyszínen csak bankkártyás fizetés lehetséges!
Cégünk bemutatóterme:
Budapest, XI., Nándorfejérvári út 31-ben.
Nyitva tartás: hétfőtől - csütörtökig: 7,30 - 16-ig
pénteken: 7,30 - 14-ig
hétvégén: zárva
A számlázás, pénztár 15,30-ig, pénteken 13,30-ig
Vevőinket kérdeztem és Ők ...
"Tárgy: | Re: Visszajelzés kérése |
---|---|
Dátum: | Tue, 25 Jul 2017 12:58:14 +0200 |
Feladó: | Enikő Henrietta Lovasi |
Címzett: | Ajándékgravírozó.hu |
Tisztel Dukai Gábor!
"Üdvözlöm,
Névjegykártyatartót szerettem volna vásárolni olyan helyen ahol gravírozzák is. Google keresővel találtam az oldalukra, ahol meg is rendeltem a tartót. Rendeléssel ill. a kommunikációval is teljes mértékben meg vagyok elégedve. Szép volt a gravírozás is. Köszönöm szépen,
Tisztelettel: Kuzsella Tamás"
2017,01,17
Szegfi KataÜdvözlettel:Sikeres új évet kívánok Önöknek!Nagyon köszönöm a jó munkát.És az ajándékozottak is nagyon örültek.A terméket természetesen időben megkaptam, a gravírozás minőségével és a termékkel is meg vagyok elégedve.Kedves Dominika!Elnézést, hogy nem jelentkeztem előbb.
"Tisztelt Cím!
Köszönöm szépen a terméket és a gravírozást, mindkettő elnyerte a tetszésemet. A kérdéseikre is válaszolok.
1. Internetes kereső alapján találtam meg Önöket, elsősorban a termék miatt kerestem, autós alakú kulcstartó után nézegettem.
2. Önöknél volt raktáron a kinézett termék és hogy a gravírozással egyben kérhettem, az külön öröm volt és természetesen kényelmes is.
3. A termék nagyon szép, sokkal kidolgozottabb, mint vártam, tehát tetszik és a gravírozás is precíz, szép munka.
4. A rendeléskori szinte rögtöni automatikus visszajelzés megnyugtató, és hogy a gravírozás előtt meg lehet nézni, ki lehet próbálni a weboldalon a betűtípusok szerinti írást, nagyon sokat segíti a választást. A gravírozás elkészültének várható idejét is jelezték, ennek is nagyon örültem, pontos és korrekt, vevőközpontú hozzáállásnak tartom. A jelzett időpontot meg is tartották, és a postázás, kézbesítés is pontosan, rendben megtörtént, amit végigkövethettem, számíthattam rá.
6. Hozzájárulok a véleményem közzétételéhez. (Szilvia, Tata)"
2016,08,07
Tisztelt Dukai Gàbor!
Nagyon szèpen köszönöm h teljesitettèk rendelèsemet. Megvagyok elègedve a kulcstartoval ès a gravirozassal is. Teljesen olyan lett ahogy szerettem volna h kinèzzen. Megvagyok Önökkel elegedve.
Mègegyszer köszönöm
Sok sikert kivanok tovabbra is.
Tisztelettel:
Kiss Dominika
"Kedves Dukai Gábor Ügyvezető Úr!
Ezúton küldöm vásárlási visszajelzésem.
1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt tőlünk, gravíroztunk Önnek?)
A Google keresőjében a „plakett gravírozás” szavakra kereséssel találtam az Önök webáruházát.
2, Miért minket választott?
Azért az Önök webshopja mellett döntöttem, mert a honlap könnyen kezelhető, és részletes tájékoztatást ad mind a termékekről, mind a vásárlási, és szállítási adatokról.
3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
A megrendelt termékekkel maximálisan meg vagyok elégedve; szép, igényes munkákat kaptam, nagyon gyors szállítással.
4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
A rendelés kezelése kapcsán különösebb észrevételem nincs.
5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
Valamilyen előny, kedvezmény, ajándék nélkül is szívesen fogom az Önök webáruházát ajánlani.
6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
(csak az Ön nevét és települését írnánk ki)
A zárójelben foglalt feltételekkel, természetesen.
Üdvözlettel,
Jámbor Adrienn Kazincbarcika"
2016 augusztus 10.
"Kedves Varga Bea!
A feladott csomagot – annak rendje-módja szerint – megkaptam, minden rendben volt vele. A rúzstartók nagyon helyesek, bizonyára nagy örömet fok okozni kislány unokáimnak (köztük 3 éves is van, aki imádja az én rúzsomat is!), ezért örülök, hogy ráleltem Önöknél. Annak pedig külön örülök, hogy mennyire kedvesek, szolgálatkészek voltak Önök. Mindent köszönök!
Üdvözlettel, és (kicsit talán még korán, de) boldog karácsonyt kívánva: Nagy Lászlóné"
2015,11,28
- Igen, de csak keresztnévvel.
Zsuzsanna, Budapest - 2015, 09,12
"Tisztelt Dukai Gábor!
A válaszaim:
- Már korábban is gravíroztattam Önöknél, akkor elégedett voltam, így nem volt kérdés, hogy újra Önöket választom.
- Első alkalommal az interneten kerestem rá a lézer gravírozásra, így találtam meg Önöket. Közrejátszott az is a döntésemben, hogy a szomszédos kerületben dolgozom, így nem kellett nagy kitérőt tennem. Második alkalommal az első alkalom tapasztalatai vezettek Önökhöz.
- Azt kaptam, amit vártam! J Sőt most már a halványabb gravírozást is választhattam, ami még jobb, mint a korábbi sötét tónusú.
- Amikor elküldtem a logót e-mailben , nem kaptam visszajelzést, hogy megfelelő-e a küldött fájl. Jobb lenne, ha mindenképpen érkezne visszajelzés, akkor is, ha minden rendben.
- Nem kell az ajánlásért semmilyen ajándék, a minőségi munka éppen elég! ;) Ha valaki lézeres gravírozást keres, ezután is Önöket fogom ajánlani, ahogy eddig is tettem. J
- Amennyiben használható a véleményem, természetesen hozzájárulok azok közléséhez.
Üdvözlettel:
Horváth Péter
Szendehely" 2015. 06. 26.
Date: 2015.06.25. 18:17:58 " Kedves Bea!
Somogyi Judit "
- "Tisztelt MD Line!
2, Miért minket választott?
Szimpatikus, jól felépített a honlap, korrekt tájékoztatás, Pick-Pack pont szállítás, vevőbarát árak segítettek a jó döntésben.
3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
Gyorsaság, korrektség, egyenesség, pontosság.
5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
(csak az Ön nevét és települését írnánk ki)
Először is szeretném megköszönni a bizalmát, hogy rendelést adott le webáruházunkban.
Munkatársaimmal - ahogy az elmúlt húsz évben is - folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink és leendő ügyfeleink elégedettek legyenek.
Kérem segítse munkánkat a következő 6 kérdés megválaszolásával!
1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt tőlünk, gravíroztunk Önnek?)
Interneten, a google segítségével
2, Miért minket választott?
Vonzó volt a kínálat és az árak.
3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
Igen, teljes mértékben.
4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
Korrekt volt.
5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
Igen, nyugodt szívvel.
6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
(csak az Ön nevét és települését írnánk ki)
Igen."
Nemes Hajnalka Budapest 2015.04.27.
-" 1, Hogyan talált meg minket? (pl. beírtam a Google keresőbe, hogy...; ajánlottak minket; már régebben is vásárolt tőlünk, gravíroztunk Önnek?)
Gravíroztatható terméket kerestem, így keresőn keresztül jutattam Önökhöz,
2, Miért minket választott?
Fontos volt a termékminősége, valamint a határidő gyorsasága, átvételi lehetőség rugalmassága.
3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
Maximálisan elégedett vagyok a termékkel, pont most kaptam meg, teljesen az amire számítottam.
4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
Rugalmasak, gyorsak, segítőkészek.
5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
Ajánlani tudom azoknak, akik nem a bóbli termékeket keresik, hanem az ár mellett a minőség is fontos nekik. A Gravírozás minősége is tökéletes.
6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
(csak az Ön nevét és települését írnánk ki)
Hozzájárulok."
Magyar Éva 2015.07.27. Budapest
köszönöm levelét és első sorban a szolgáltatásukat!
Válaszok a kérdéseire:
Google, lézergravírozást kerestem, majd a weboldalukon a technológiai leírás alapján döntöttem. A kész termék tetszik, nagyszerű ajándék lett. Kissé nehézkes volt a kép küldés, ha esetleg a későbbiek folyamán ezen tudnak változtatni, hogy a weboldalukról is lehessen képet feltölteni, és ne külön emailben kelljen csatolni, akkor szerintem sokat fog jelenteni jövőbeli ügyfeleiknek is. Facabook-on megosztottam az önökkel készített terméket és mellékeltem a weblapjuk elérhetőségét.
Nem szeretném, h nevem felkerüljön, ha maradhatok névtelen, akkor örülnék, ha ezt a levelet véleményként kiraknák a weboldalukra.
Tisztelettel:" XY Szalapa. 2015.03.20
Megtetszett
Igen azt az ajándékot kaptam,amit rendeltem,csak egy kis probléma volt,mert elirták az összeget,de az is rendezödött szerencsére!!!!
Amikor hivtam magukat/titeket mindig segitökészek voltak a munkatársai
Igen,szoltam már rola pár ismerösömnek,hogy mit rendeltem."
A google keresőbe beírtam a terméket.
2, Miért minket választott?
Mert Önöknél volt egyedül olyan termék amire szükségem volt és az áraik megfelelőek.
3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
Tökéletesen elégedett vagyok. Azóta már ismét rendeltem és kollégáimnak is ajánlottam Önöket.
4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
Nagyon kedves a kolléganő és maximálisan a segítségemre volt.
5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
Már megtörtént.
6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
Igen, ha az elérhetőségeim nem látszanak.
Üdvözlettel:
Beírtam a Google keresőbe, hogy táskaakasztó.
2, Miért minket választott?
Önöknél találtam meg a megfelelő táskaakasztót a megfelelő áron.
3, Ha időközben megkapta a rendelt terméket, akkor mennyire volt vele elégedett? Azt kapta-e amit várt?
Teljes mértékben elégedett voltam vele.
4, A rendelés kezelésével kapcsolatban milyen észrevételei vannak?
Gyors, precíz, lényegretörő.
5, Ajánlana-e minket másoknak valamilyen előnyért, kedvezményért, ajándékért cserébe?
Ha módom lesz rá, természetesen ajánlani fogom önöket.
6, Az elküldött válaszait szeretnénk felrakni a vásárlói vélemények közé, hozzájárul ehhez?
(csak az Ön nevét és települését írnánk ki)
Hozzájárulok.
Üdvözlettel / Best regards
ILLÉS Csaba" Budapest
2015.03.13.
- "Tisztelt Dukai Gábor!
Én eddig még egyszer rendeltem Önöktől, de maximálisan meg voltam elégedve, gyorsan és rendben ment minden! Folyamatosan figyelem a hírlevelüket és biztosan lesz még olyan alkalom amikor fogok rendelni!További jó munkát kívánok Önöknek!
Tisztelettel Kötelesné Szűcs AndreaUi: Szerintem lehet e-mail-ben is véleményt kutatni! :-)"
- "Már vásároltam önöknél, és nagyon meg voltam elégedve !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A visszaigazoláson vettem észre, hogy nem jó jelöltem be az átvételt. Gyorsan írtam egy e-mailt, hogy postán szeretném átvenni a megrendelt árut. Következő nap csengetett a postás, a cigarettatartót tartalmazó levéllel a kezében.Csak mindenkinek ajánlani tudom Önöket, gyorsak és pontosak voltak!!!!!!!
Üdvözlettel : Tótáné Kovács Éva"
- "Meg voltam elégedve a szolgáltatással. Alighogy elküldtem e-mailben a megrendelést, egy hölgy visszahívott a megrendelés egyeztetése miatt. Ahogy ígérték, időben teljesítették a megrendelésemet és persze a minőséggel sem volt gondom.
Köszönettel
Ugrainé"
.
- "Tisztelt Dukai Gábor Úr!!
GravoBraille Kft."
Az "árukereső" portálon vásárlók véleménye:
Gravírozható ajándékok - Lézergravírozás (MD Line Kft.)
Alapítás éve: | 1995 |
---|---|
Cím: | 1116 Budapest, Nándorfejérvári út 31. "A" lépcsőház földszint |
Web: | http://www.mdline.hu |
Facebook: | http://www.facebook.com/#!/MDLine |
Email: | mdline@mdline.hu |
Tel.: | (06-1) 382-0001 |
Fax: | (06-1) 382-0002 |
Összes vélemény

A széles termék választék miatt
Látványterv küldésének lehetőségét, hiányoltam.

Jó ár/éték miatt.
Így jó!

A boltról: kicsit eldugott helyen van (nincs figyelemfelkeltő, reklám vagy cégtábla) nincs igazi bolt "feeling-je"
Összességében a célomat (amit akartam) elértem!
Földrajzi elhelyezkedés, ár, szolgáltatás miatt.
A megrendelés során csak jó tapasztalataim voltak az ügyfélszolgálat segítségének köszönhetően. :)
A gravírozási szolgáltatást jobban előtérbe helyezném az interneten.
(A gravírozás megtervezése és virtuális megtekintése a terméken)

Ár-érték arány a legoptimálisabb volt
Nagyobb készlet egyes termékekből

megfelelő árut találtam megfelelő áron
nem tudok válaszolni

Számomra színvonalas, könnyen áttekinthető terméklistával rendelkeznek.
Először rendeltem és ha szükségem lesz biztos, hogy a MD Line Kft. -nek fogom a következő megrendelésem is leadni. Pontos, precíz megbízható munkát adtak ki a kezükből.

Itt találtam megfelelő, elegáns ajándékot.
Szerintem, (így egy rendelés alapján) rendben volt minden.

A kedvező árfekvés miatt!
Véleményem szerint nagyon jó így, ahogy van!

Az árak miatt
A kiszállítás időpontjáról való értesítésről